+421 905 309 464
Žiadne produkty v zozname želaní.
V košíku nie sú žiadne produkty.
1.1. Tento reklamačný poriadok sa riadi príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na diaľku a ďalšími súvisiacimi predpismi.
1.2. Reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti medzi predávajúcim a kupujúcim pri uplatňovaní práv z vád tovaru a služieb (reklamácií).
1.3. Predávajúci:
2.1. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov (pokiaľ nie je pri konkrétnom produkte určená dlhšia doba). Pri niektorých tovaroch môže byť záručná doba predĺžená podľa vyhlásenia výrobcu alebo predávajúceho, prípadne podľa osobitných predpisov.
2.2. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Pri montáži alebo uvedení do prevádzky odborne spôsobilou osobou môže záručná doba začať plynúť odo dňa tejto montáže, ak kupujúci o ňu požiada a bola dohodnutá vopred.
2.3. Ak ide o vady, ktoré sa prejavia v rámci záručnej doby, má kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady alebo iný spôsob nápravy podľa tohto reklamačného poriadku a príslušných právnych predpisov.
3.1. Kupujúci uplatňuje reklamáciu bezodkladne po zistení vád. Uplatniť ju môže písomne, e-mailom alebo osobne v sídle predávajúceho. Zároveň predloží doklad potvrdzujúci kúpu (faktúru, účtenku či iný doklad).
3.2. Predávajúci vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie (ak bola uplatnená osobne alebo na diaľku prostredníctvom e-mailu). Následne je predávajúci povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia.
3.3. O výsledku reklamácie a spôsobe jej vybavenia predávajúci informuje kupujúceho písomne (e-mailom alebo listom). Po uplynutí 30-dňovej lehoty má kupujúci rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť (t. j. môže žiadať výmenu tovaru alebo odstúpiť od zmluvy).
4.1. Ak ide o odstrániteľnú vadu, má kupujúci právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. Namiesto odstránenia vady môže kupujúci požadovať výmenu tovaru (alebo jeho časti), ak tým nevzniknú predávajúcemu neprimerané náklady.
4.2. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni riadnemu užívaniu tovaru, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie kúpnej ceny). Rovnaké právo má kupujúci, ak sa rovnaká odstrániteľná vada vyskytla opakovane alebo ak má tovar viac vád.
4.3. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny.
5.1. V prípade, že kupujúci nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie, môže sa obrátiť na príslušné orgány dozoru, najmä Slovenskú obchodnú inšpekciu (SOI) alebo využiť alternatívne riešenie sporov.
5.2. Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom jeho zverejnenia na internetových stránkach www.klimastork.sk.
5.3. Vzťahy neupravené týmto reklamačným poriadkom sa riadia všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
V Beniakovciach dňa 18.03.2025.
Stork s. r. o.
Pondelok – piatok: 8:00 – 16:00
Sobota – nedeľa: zatvorené